A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Лоцкинська громада
Миколаївська область, Баштанський район

Оголошення про відкритий відбір

Дата: 14.11.2019 11:47
Кількість переглядів: 138

       Оголошення про відкритий відбір   

кандидатів    на   посаду    директора   комунального підприємства «Житлово-комунального господарства    Лоцкинської  сільської  ради».

   Громадяни України,  які бажають взяти участь у відборі, подають необхідні  документи  протягом 15 календарних  днів  з  дня  оприлюднення оголошення:

  • заява кандидата на посаду керівника;
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • копію документа про освіту;
  • автобіографія;
  • фотокартку розміром 4 х 6 см;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за  минулий рік  за формою, передбаченою Законом України    "Про засади запобігання і  протидії корупції";
  • попередній контракт ( у разі наявності);                                                                                             
  • інші документи, передбачені чинним законодавством.

      Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником Лоцкинської сільської  ради, відповідальним за кадрову роботу.

                                                                                                           Телефони для довідок: 9-54-25          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь